marți, 3 septembrie 2013

IN CELE DIN URMA: Tool v4+Unlock Bootloader+tutoriale+zip-articol complet


Dupa foarte foarte multa vreme de inactivitate, am mai facut ceva si pentru acest blog. Am fost incurajat de cateva comentarii ale unor vizitatori, asa ca am incercat, cine stie.
Rezultatul, o sa il vedem imediat.

Pentru inceput, ce este nou:

  • Am adaugat o pagina noua: Ce gasim pe blog . Cum o pagina de gen FAQ era oarecum ridicola, am zis, ca e mai bine asa. Acolo gasiti in 2-3 randuri cam tot ce se afla pe blog, asta daca nu am mai omis cate ceva.
  • Am adaugat o pagina noua: ROM unde am sa pun, daca am timp si daca apar variante de soft, fara probleme, pentru S500. Temporar nu exista decat versiuni neoficiale cu android 4.1.2.
  • Am adaugat o pagina noua: Firmware unde am pus pe alte site-uri(deoarece restul picau-numai versiunile de la Orange- daca mai adaug las pe link-uri clasice). Temporar nu gasiti decat firmware pentru varianta de la Orange Romania, dar daca am timp, o sa mai adaug.
  • Am adaugat mai multe turoriale, dintre care o sa enumar cateva:  tutorial resoftare fara card de memorie:


    • Tutorial resoftare cu un card de memorie:


    • Tutorial pentru deblocarea bootloader-ului


    • Tutorial ROOT fara card de memorie pentru android 4.0.4 sau 4.1.2

    • Tutorial instalare CWM/TWRP(recovery custom permanent, doar pentru bootloader deblocat)


    • Si un tutorial pentru instalarea unui Custom ROM.



    • In pagina de tutoriale am mai adaugat si:
      • Tutorial pentru instalarea Busybox
      • Tutorial pentru curatare bloatware de pe firmware-ul Orange stock
  • Am adaugat pe pagina zip+mod multe moduri pentru baterie in procente pentru cei care inca vor sa ramana la android 4.1.2 stock; Sunt peste 18 variante din care puteti sa alegeti; As mentiona si camera de android 4.3. Mai jos aveti cateva exemple.
  • Am adaugat pe pagina zip+mod arhive ce permit modificarea dimensiunii butoanelor din partea de jos a ecranului. Am utilizat cateva capturi de ecran de la alte persoane(le-am specificat); De asemenea, am facut si un mic desen in batranul paint cu dimensiunile modificate de la bara, daca dati flash sa nu aveti surprize:

  • Posibil sa fie si altceva, si am uitat; De precizat ca am actualizat o parte din link-uri, precum cel de la simunlock;
Insa cred ca cea mai mare schimbare este data de noua versiune de tool: 0.4;





Care aduce destul de multe inbunatatiri, precum:
  • Root pentru dispozivive cu sau fara card de memorie;
  • Update firmware pentru dispozitivele cu sau fara card de memorie;
  • Unlock bootloader(pentru orice versiune)(am uitat sa modific in tool)
  • Flash Recovery. Puteti alege intre TWRP si CWM;
  • Reboot in fastboot(bootloader) pentru cei care au butoane defecte la resoftare;
  • Reboot in recovery direct din tool ca sa nu mai folositi butoanele de la telefon;
  • Flash kernel; o mertoda usoara de a instala un kernel custom;
  • Boot TWRP- recovery cu touchscreen;
  • Unroot este dezactivat. Pentru unroot-reboot rw system si unroot din aplicatie.


4 comentarii:

  1. Iti multumim frumos Anghel si asteptam, cand ai timp, vesti noi si cat mai "proaspete" :)))O SAPTAMANA FRUMOASA!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te iubesc omule :)) ! Mersi, mult. Mi-a fost de mare ajutor aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru partajarea video. Am învățat foarte mult și bucurați-vă-l uitam. Și sper că pot aplica acest lucru pe meu small business phone.

    RăspundețiȘtergere